Min födelsedag!

Vems dag är det idag? JO MIN :P.. jag fyllde 21 år idag! Och har firat det med pojken, familjen, släkt. :).. Allt som jag fick var helt perfekt.. hade inte önskat mig något speciellt så blev hel nöjd med allt.. :)

Detta fick jag av pälskisen:

image34

image36
En nalle, underkläder, hårinpackning, skärp som man har runt midjan, leggins, och en silver ring med en blå diamant på :)

image37
Puss min älskling!

image38
Lite blommor som jag med fick :D

image39
Presenter från familjen :)

image40
Fick guld armband, silver ring med diamant på, pengar, godis, kläder, lotion till kroppen, raklödder, trisslotter, leggins, vin, Dvd filmer (som inte är med på bilden.) Men tanke på att jag inte önskade mig nåt så är jag jätte nöjd :)

image41
FINA :)

image42
21 åringen hehe

image43
Ibland blir man psyko på sin dag :P

image44
Älskade Findus leker med presentpapprena!

image96
Dennis :)

image46
Världens bästa mormor!

image47
Världens bästa morfar!


Det var en mysig dag det :).. käkat massa mat, glass, kakor, godis så känner mig som en ballong nu.. träning JA TACK! haha.. Tack för alla presenter!!!

Ciao så länge :)


Kommentarer
Postat av: hanna

bor du i sköllersta lr i örebro

2007-11-24 @ 15:08:55

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback