Filmtajm

Gud, jag borde sova för längesen. Men jag har fastnat framför the grudge på femman. Jag som tyckte den var såå äcklig när den visades för första gången.. men nu? Inte alls! Den känns lite överdriven nu faktiskt. Men men..

Åh.. hoppas jag är ledig imon så jag kan åka till stranden och fritera min kropp! Ska ju bli fantastiskt varmt. Perfekt för bad i havet då. Men otur som jag oftast har så lär jag väl åka på ett monsterpass *hoppas inte*. Som idag när jag fick åka 8 mil och sen ta båt ut till en ö och jobba där, sen båt tillbaka o 8 mil hem igen. Ganska jobbigt!

Något jag hoppas på är att Filip kommer hit imon! Då kanske det tom blir marstrand? Lite restaurang på kvällen o sånt gött! Sjuka cravings på restaurangmat :D Jobbigt att laga mat varje dag ;)

Nu var reklamen slut.

Possiposs


Kommentarer

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback