Helgen är snart över..

Då var det söndag igen då. Upp och jobba imorgon.. känns ju sådär. Men har i alla fall haft en jätte bra helg :). Mongo fylla i fredags och bara myskväll igår! Passade mig perfekt.

Fick ju lön i fredags med.. då blir man extra glad :).. självklart beställde jag fyra par skor till mig och underkläder. Kan bara inte sluta köpa skor.. och jag har ingen plats för nya. Men platsbristen verkar inte stoppa mig haha.

Är väldigt sugen på denna Cavalli väska. Finns i två färger och kan inte riktigt bestämma mig.. så HJÄLP. Vilken färg är snyggast?  Den kostar 2 542 kr, vilket inte ens är dyrt för en väska.. så självklart blir det till att köpa den!

163901-753 163901-752

Kommentarer
Postat av: miinii

d e
svin myckt pengar ahaha..

2008-04-27 @ 16:24:47
Postat av: Jonas

Snygg OCH rik? Är det ingenting som är dåligt med dig? :)

2008-04-27 @ 18:36:33
Postat av: surbubben

Tycker nog den vita var snyggast fakt! Men inte dyrt för en väska?? Hmm det tvistar nog de lärde om;=) Sedan vore det ju rätt kul om du ville lägga in bilder på dina skor oxå tycker jag! Det är verkligen hur kul som helst med skor ju!
Kramz

2008-04-28 @ 09:05:18

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback