Tränat

Kom för inte så längesen från gymmet. Var där med Martina aka Märta-Bärta, så imon blir det gym igen! Och även solning, för så blek som jag är nu funkar inte.. ser ut som en död fisk eller nåt haha. Men det var skönt att det inte var så mycket folk idag, men jisses sicken kille som stirra innan vi drog hem.. Hela vägen från ingången till gymmet ända fram till där hantlarna var, vilket var flera meter, så hade han ständig kontakt med mina ögon :S.. Var nästan läskigt ju! Och inte bara en gång utan två och en halv. För han gick nämligen tillbaka till ingången sen igen och gjorde något och stirra då på samma sätt igen på mig när han gick till hantlarna, sen när han var vid hantlarna så kollade han på mig igen ett tag.. hmms.. Flörtade han? Tyckte han att han kände igen mig och var tvungen och stirra sönder sig för att se om det stämde eller ej? Såg jag ut som ett troll så han var tvungen att kolla bara för därför? Såg ut som han hade käkat "blängsylta" iaf haha. Vilket som så vill man veta varför han stirrade så fruktansvärt uppenbart.. kunde inte ens kolla tillbaka för situationen var så himla komisk. :PJaja, nog om detta!

Nu är tredje dagen förbi och det fortsätter bara att gå mot rätt håll. Om 4 dagar ska jag se om jag lyckats tappa något kilo :).. Ska ju nämligen bli fitnessqueen ;).. Ja, drömma kan man ju alltid göra!

Funderar på att lägga mig, blev trött av träningen.

Ciao! :)

image379

Kommentarer
Postat av: hrhr

Vem skulle inte glo om han såg dig? Jag menar när får han chansen att se dig igen? :O

2008-01-18 @ 18:25:19

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback