New stuff

Hämtade ut lite grejer på posten idag. Skor, klänning och bh. Nöjd! Ska dock korta ner klänningen då den är något för lång. Hellre lite kortare än för lång ;) Har även beställt en Revitalash som jag ska hämta ut imorgon. För er som inte vet så är det ett serum till ögonfransarna så dom ska bli längre och fler ;) 1300 kr för en sån godsak! Enligt alla som funkar den verkligen. Återkommer med en recension :)

Sjukt vad slappt det vart idag. Somnade waaaay too late igår! Fast så kan det gå när man har roligare saker för sig, haha. Så jag har myst i soffan nästan hela kvällen.

Nu ska jag och min träningsvärk hoppa in i duschen och duscha länge. Trots att det är sent. Bryter jämt mot dom reglerna ;)




Kommentarer
Postat av: F

Vilka välsvarvade ben! Men det är snygga skor också förstås :)

2011-01-21 @ 08:24:24
Postat av: Knut

Får vi se bilde av kjolen da? :) Og kanskje bh'n? ;) heheh!!

Postat av: Sandra

F: Tack :P



Knut: Haha, möjligtvis att det kommer upp bild på klänningen. Men inget annat ;)

2011-01-22 @ 14:34:24

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback