Go helg!

Helgen var riktigt bra! I lördags blev det utgång och vi var först hemma hos Niclas på förfest. Sen drog vi till Apartment no4 (ett nytt ställe som jag gillar skarpt) och sedan vidare till Excet. Tiesto var ju på Push så det var riktigt synd att man missade det. Man hade en himla bra kväll ändå :D Verkar bli en repris denna helgen med. Idag har jag bara jobbat och sovit typ, haha. Jobbade 14h igår och fick inte mycket sömn i natt och idag jobbade jag hela dagen. Tog en liten powernap i soffan på 3h. Behövligt ;)

Har en hel del att hinna med denna veckan. Får se hur jag ska klämma in allting. Men nu måste jag sova!
Puss!


Niclas och Johannes :)


Martina, Sandra, Madeleine och en kille jag glömt namnet på :P
 

Jag, Sandra, kille med blå skjorta :P, Niclas och Johannes








Apartment






Excet




Kommentarer
Postat av: Sebastian

Hejsan jag är en Designer med 6års erfarenhet inom webdesign. Mycket fin blogg måste jag säga. behöver du ny bloggdesign? gjort www.prendelsliv.blogg.se www.caffoholic.se www.duvetinte.se mm. adda min msn om du är sugen på ny design =)

2011-02-05 @ 04:09:57

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback