Lördag

I lördags så blev det ett himla ös med bästa tjejerna! ;) Jag, Martina, Elin och Sofie körde lite förkrök hos mig och hade heta diskussioner om sex och samlevnad! haha. Blev lite spårat där. Självklart togs det även dom obligatoriska förfestflumbilderna. Det är så man gör hos mig. Skutta runt i vardagsrummet och fota det ;D Efter att störningsjouren kom och plingade på dörren så drog vi in till stan. Vi hamnade tillslut på Park Lane iaf och Niclas levererade bra musik som vanligt! Hade sjukt kul iaf :D Riktigt skoj att träffa Robin med. Var alldeles för längesen nu. Somnade vid 05.30.. bra natt!

Sorry för att det endast kommer upp festbilder. Man kan ju tro att jag inte gör nåt annat ;)

Här kommer en drös med bilder iaf,


Sofie :)


Nu börjas det..










Sofie och Elin :)




Märta!













Btw.. och jag vet att jag vevar med handen på alla bilder!! ;)

Kommentarer

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback