Jahaaaja

Vilken härlig helg jag hade! :) Blev bla utgång i lördags till trädgårn och jag hade riktigt skoj! Verkar bli en repris nästa helg igen. Ledig då och kommer säkert inte ha nåt annat för mig ändå :D sen har iofs hela förra veckan varit bra.. :) Men nu är det dags för jobbveckan igen! Men jobbar bara tills torsdag så det går nog fort.



Sen har jag insett en sak det senaste.. orkar inte gå in djupare på vad det är, men en förändring krävs det av mig iaf! Måste blicka framåt och börja tänka på mig själv lite.
Men till det positiva.. Lööön idag! Det första jag ska köpa är en sängstomme och nytt köksbord :D och nattduksbord och hyllor och en tavla och kläder och skor och och och.. kan fortsätta i evighet :D Nu ska jag iväg iaf.. Puss!


Alex Sayz feat. Evi


Rihanna - Only girl

Kommentarer
Postat av: Danne

Åh, då är vi två som kommit till den insikten, att börja tänka på sig själv lite mer och inte sätta alla andra före.... Hoppas verkligen det går bättre för dig än vad det gör för mig, svårt är det. Här kommer en stärkande Kram!! :)

2010-09-29 @ 16:48:16
Postat av: Sandra

Tack! :)


Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback