Mysdag

Nu börjar det bli lite väääl mycket tjat om valet och SD och kampanjer hit och dit. Valet är gjort, sluta tjöta!!! :D Det enda man ser när man loggar in på facebook är SD hit och dit.. folk som är för och folk som är emot. Läser man på aftonbladet så står det bara om valkaoset där och om SD och nazistiska saker, bla bla bla. Vill läsa nåt nytt! Snälla! :D

För övrigt så har jag haft en bra och trevlig helg! Lagt mig lite för sent bara så nu har man lite smått vänt på dygnet.. smart där. Men nu ska jag iväg och köpa mig en tröja sen får jag kompisbesök! Jippi :D


plutten!

Kommentarer
Postat av: F

Bra sagt där om valet Sandra. Nu får vi blicka framåt och längta till solresan under vintern! Skall Ni åka någonstans i vinter?

2010-09-22 @ 08:43:17

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback