Nattinlägg

Ännu en sen natt. Går ju inte att lägga sig i tid! Och jag gör inget vettigt heller.. ligger i soffan med datorn på mig samtidigt som tvn är på och för oväsen. Jag borde lägga mig. Men kan inte. Orkar inte. För långt till sängen ibland. Men när man väl sover så vill man aldrig gå upp. Knivigt det där. Dessutom har jag miljoner tankar i hjärnan så kommer ändå inte kunna somna pga dom.

Guuuud vad jag saknar barndomen! Ta fram barbiedockan och så var hela dagen räddad! Och NOLL killproblem. Det var livet det :D


Nu ska jag lägga mig med mitt charmtroll.

Puss och godnatt.

Kommentarer
Postat av: F

Kattmamman som kelar med sin bebis...

2010-10-06 @ 09:04:59
Postat av: Buddy Love

Ska jag bli din Ken?

2010-10-06 @ 19:24:26
Postat av: Danne

När man ligger i sängen å tankarna snurrar, ja då skall man testa "Baka" något :D Tänka igenom receptet steg för steg, å sen räkna minuterna i ugnen som sekunder typ. 1001...1002...1003 osv.

Jag brukar alltid baka kladdkaka, som jämt blir kanon :D (Har ett bra recept :P)



Hoppas hjärnan din snart fylls, med nya trevliga minnen ist :)



Hoppas

2010-10-06 @ 22:53:29
Postat av: Buddy Love

Trodde jag var ditt charmtroll :( Hör av dig nån gång då! :P /J

2010-10-08 @ 01:29:16

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback