Nya tag

Sådääär. Nu har jag suttit här en bra stund och skickat ut inloggning. Vad skönt det känns! Att inte vem som helst kan läsa.. var jätte kul att gå igenom alla mail och se vilka ni var! Många helt okända som läser ändå.. att ni hittat hit är skit kul! :D

Från det ena till det andra.. Som nybliven singel så kommer det nog inte bli så mycke "pojkvänsinlägg" just nu, utan ni får ta del av en annan sida. Kanske roligare sida enligt flera ;) Men jag tänker inte gräva ner mig i det förflutna, utan endast se framåt från den ljusa sidan.

Från det andra till det tredje.. i lördags blev det förfest hemma hos mig. Det var jag, Martina, Pierre, Dennis och Karin. Vi spelade massa sanning och konsikvens haha! Sen drog vi in till stan. Som förra helgen så hamnade vi på trädgårn igen, där vi mötte upp Maria och Maria :) Fast förra helgen var lite bättre.. nu var det för mycket småttingar. Vi skulle gått till Push istället! Får bli så nästa helg? ;) Men vi dansade en himla massa i alla fall. Tills vi nästan inte kunde gå.. fick skit ont i fötterna :D Martina och jag köpte nattamat på vägen hem och fy tusan, kommer aldrig mer käka kebab!!! Igår degade jag och Martina i min soffa hela dagen och kvällen och bara tryckte i oss massa käk. Usch.. söndagar är inte bra.

Och nu är vardagen igång igen! Blä.


Maria och Martina


Martiniii och jag som gömmer mig :P


Nässlick!




Gött!

Kommentarer

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback