Onsdag kväll..

Ja då var ledigheten över. Imorgon är det jobb igen och sen jobbar jag hela helgen. Mindre kul! Måste försöka lägga mig i tid ikväll! Ni som känner mig vet ju att jag har lite svårt med det haha (nattuglan nr 1). Idag har jag inte gjort allt för mycket. Besiktat bilen och hämtat ut massa paket på posten och bara degat för mig själv. Ganska skönt iofs :) Men kan bli lite smått uttråkad av det.

Från det ena till det andra.. gud vad jag längtar till juni! Det börjat lite smått närma sig nu = flytt till Linné. Ska bli så skönt att bo i stan. Nära till allt och även naturen. Linné är ju så mysigt! :) Längtar tills jag får inreda och allt vad det innebär :D

Dessutom väntar jag på min HTC Desire. Den skulle kommit idag men verkar komma nästa vecka ist. Denna eviga väntat. Vill ha allt NU! :D Råkar dessutom vara lite seg med att uppdatera bloggen nu när jag har massa annat för mig. Jobbar jag inte så är jag i Skövde och vice versa..
Nu blir det iaf lite filmmys med mig själv innan det är dags för sängen och en låång jobbdag imorgon.

Natti


Saknar min gosis!

Kommentarer
Postat av: Knut

HTC Desire er en KUNG av en mobil :) Har selv HTC HD2 og er utrolig happy med den :) Nå er jo jeg en liten mobil-freak da, så har lyst på en Desire også :p Får se hva jeg gjør.... :)



Du får blogge om den da, si hva du syns :)



Kram K.


Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback