Födelsedagshelg!

Sådär ja, nu har man lite smått vaknat ur sin lilla dvala. Jobbade inatt så har sovit stor del av dagen.

Jag har haft en riktigt underbar helg med min kärlek som fyllde 25 :) Kom hem till honom i fredags då det blev massa mys och bus. Och i lördags hade han 25-års fest som blev mycket trevlig och lyckad! Efter lite festande begav vi oss sen ut på krogen där det blev en hel del dansande. Sen vinglade jag och älsklingen hemåt. Vi stötte även på en liten mus som sprang alldeles ensam på gatan haha.. och där står vi.. två stollar som är helt fascinerande och glor på den :D

Det blev en seg bakis-söndag för min del men började må lite bättre när vi sen hade kommit hem till Filips föräldrar. Där det blev god mat och presenter :) Fick även träffa hans morföräldrar för första gången.. ;) trevligt trevligt!

Sen när vi kom hem till lägenheten igen så var vi båda helt mega trötta så jag stannade en natt till och åkte hem på måndagen istället. Där det sen blev raka vägen till jobbet för att jobba natt. Snacka om att jag var trött! Kom hem 08 imorse och var liknande en zombie!

Tack för en härlig helg my love! <3 *älskar såå!*






















Där står vi o viskar ;)

Kommentarer

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback