Nattbloggning

Ehh.. kollade på Bella & Tyra show ikväll där Kissie gästade.. och DÄR fick man bevisat att Kissie är den mest efterblivna tjejen någonsin! Gud vad man skämdes av att kolla på programmet. Pinsamt värre.. Lycka till med att fixa din framtid! haha.

Aja, har hållit på att färga håret hela kvällen med. Och efter 3-4 dagar av blonderingar så är jag äntligen blond igen! Saknat mitt ljusa hår :D Så nu blir det till att sova. Har hur mycket saker som helst att göra imorgon.


Saknar min buse till pojkvän! Snart lördag så :D

Natti

Kommentarer
Postat av: Din Älskling

Nu får du allt skynda dig hit så ja får pussa på min blondin!! men för tusan.. BYT BILD! :D

Postat av: Sandra

Nee.. inte byta :D Du ser sådär gött mysig ut ju ;D

2010-05-18 @ 21:36:55
URL: http://sweetsandra86.blogg.se/

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback