Skövde-tripp

Tog en tripp till Skövde i helgen.. och det finns ju LITE mer snö där! Filip och jag fick för oss att åka upp till ett berg som finns där och kolla på grottor. Pga snön så kunde man inte köra ända fram till grottorna utan vi fick gå en himla bit som kändes som 1 mil haha.. och snö på det! Jag frustade som en gammal sengångare när jag tog mig upp för backen! Filip hade jäklars mycket med kondis och skutta upp för backen som ingenting, haha.

Vi stötte även på två älgar som skulle samma väg som vi men dom var lite snabbare än oss så dom försvann ganska fort.. känns alltid speciellt att se älgar på nära håll eftersom man gör det så sällan. När vi väl var framme så såg man inte vart det var mycket/lite snö där man gick så helt plötsligt kunde man sjunka ner med benet och ha snö upp till låret (och det hände ett antal gånger). Men det var jätte mysigt där och härlig sol som lyste på oss :) Satt där en stund och myste massor. Efter en stund började vi trippa hemåt och det var mycket lättare med nerförsbacke! Sicken lirare vi mötte på vägen då haha.. hans sätt att snacka kallas bara för en sak: humor!

Sen blev det en powernap i sängen! Lugn o skön helg <3










Kommentarer
Postat av: Din Älskling

Va maaassa massa mys där! härlig helg.. kom tillbaka!! <3

Postat av: märta

hehe kan meddela dig att jag var grymt full på de bilderna haha.. inte alls bra.. ingen skönhet alls direkt heheh!

2010-03-09 @ 11:52:28
URL: http://minisch.blogg.se/

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback