Kärlek

Kärleken kommer och kärleken går, ingen kan tyda dess lagar.
Med dig vill jag följa i vinter och vår och all min levnads dagar.
Mitt hjärta är ditt, ditt hjärta är mitt och aldrig jag lämnar det åter.
Min lycka är din, din lycka är min och gråten är min när du gråter.

.

Kärlek är som en duva, håller man den för hårt kvävs den,
håller man för löst flyger den bort.

.

Om du kysst mig för sista gången.
Ta mitt hjärta med dig när du går.
Håll det mot ditt hjärta ska du få höra att det fortfarande slår.

.

If I could have just one wish,
I would wish to wake up everyday
to the sound of your breath on my neck,
the warmth of your lips on my cheek,
the touch of your fingers on my skin,
and the feel of your heart beating with mine...
Knowing that I could never find that feeling
with anyone other than you.


Fina :)


Kommentarer

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback