Gladare än gladast!

Nu händer det grejer! Har fullt upp med ett byte av min lägenhet. Ska nämligen inte bo kvar i Tuve utan jag vill över till andra sidan Göteborg till stan :D Har hittat en lägenhet som passar mig perfekt med tanke på dess storlek, läge för mitt jobb, familj, vänner, affärer.. ja allt! En tvåa på 61 kvm som ligger på bottenvåningen i Linné.. Är så nervös.. vill verkligen ha den. Nästa vecka ska vi skicka in alla papper!

Hörde jag inflyttningsfest någon? ;) Mina tankar snurrar iväg som tusan och jag drömmer mig verkligen bort på hur jag ska inreda lägenheten, m.m!


Kommentarer
Postat av: Anna

Hur hittar du så bra triangelbyten? Grattis.

2010-03-02 @ 21:59:41
Postat av: Sandra

Anna: Gäller att söka lite överallt.. men nu gäller det ett vanligt byte istället för triangelbyte. Denna lägenheten är bättre :D


Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback