Jobb

Sitter på jobbet nu och jag är faktiskt inte ens i närheten av att vara trött! Efter tre dagar så har jag nu lyckats vända dygnet rejält.. jobbar natt tills på lördag. Men sen ska man vända tillbaka dygnet och sova normalt över helgen och början på nästa vecka för att sedan vända på dygnet ännu en till gång och jobba nätter igen. Jag blir helt förvirrad. Har ingen koll på vad jag gjort och när jag gjorde det samt vad det är för dag :D haha. Virrpelle!

På lördag eftermiddag/kväll är det Skövde som gäller.. det är verkligen på tiden. Inte träffat min plopp på snart 2 veckor! Himla Paris och jobb ;) Vad har annars hänt då?

Joo.. hämtade ut lite plagg idag som jag beställde förra veckan. "Råkade" bara beställa en sisådär 15 plagg! haha.. stackars plånbok! Och idag hämtade jag ut 8 eller 9 av dom.. resten kommer v25. Och imorgon ska jag få lite härlig nagelmanikyr :D Har väntat på den tiden skit länge nu så äntligen är det imon :)

Nog tjötat.. nu ska jag göra lite nytta.

Later!


Snygga vi är :D Bilden är dock från i april.. är ju blond nu. Men mysigt var det *en dag kvar, en dag kvar*


Kommentarer
Postat av: fillesnupp

Världens bästa helg blev det!!! <3

2010-06-07 @ 23:21:04

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback