Dagens

Idag är jag tom på ord så det får bli en liten dagens lista :)

Senaste

Låt du hörde: Yolanda be cool - we no speal americano

Film du såg: Edward Scissorhands

Mat du åt: Risotto till middag

Kram: Från Filip i morse

Puss: Filip ;) 

Känslan: Längtan

Resa: Ehh.. längesen jag reste! Senaste var nog Norge haha.. Blekinge eller utomlands next!

Glädje: Fått reda på nära jag kan flytta :)

Dröm: Jag och några andra försökte mörda en galning i självförsvar i min senaste dröm.. äckligt!

Person du träffade: Mamma

Personen du pratade i telefon med: Mamma

Personen du fick sms av: Filip

Gången du åt 7-eleven korv: Minns ej.. brukar inte köpa korv där haha.

Gången du var utomhus: Förut när jag kollade på mamma och pappas nya bil igen :)

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Har ju inte vart hemma, men senaste var i torsdags.

Saken du köpte: Cola Zero


Allmänt

Ska bli skoj: Flytten nästa vecka och börja greja med lägenheten! :D

Ska inte bli skoj att: Ha jour hela veckan och inte veta exakt hur man jobbar.

Sparar till: Jag vet inte riktigt.. jag bara sparar på haha.

Pålägg som gäller: Mager skinka som INTE har massa äckliga senor i sig. Kalkon är gott!

Önskar att jag var bättre på: Att hålla ordning.

Dagens dryck: Cola Zero

Vad saknar du: Min Filips överösande av pussar haha.

Tre band/artister: Har aldrig riktigt fastnat sådär för artister. Men kan tycka många låtar är riktigt bra!

Vad har du gjort idag: Åkt hem från Skövde.

Brukar du svära mycket: Knappt något :) Svär dock när jag är arg eller skadar mig.

Hur tidigt stiger du upp: Helst efter 10 haha.

På helgerna: Efter en utekväll så blir det seeeent. Annars vid 11-12 :D

Vad ska du göra ikväll: Planera inför imorgon.

Hur många timmar sover du per natt: Väldigt olika. Försöker få 8-9h sömn. Men ibland kan det bli så lite som 3h :/

Vem är snyggast i världen: Eh.. Tycker pojken är det snyggaste!

Vad är det för veckodag: Onsdag

Bästa saken som hände mig förra sommaren: Minns knappt vad jag gjorde förra sommaren? haha.. bra där. Var singel då och det hända massa roliga saker :)

Favoritplagg i garderoben just nu: Min nya kavaj tillsammans med korta jeans shorts eller kjol.

Längd: 170

Vikt: 5 ton 

Byter gärna garderob med: Alla dom snygga unga kändisarna i LA.

Byxa eller kjol: Kjol

Senast utlästa bok: Läser inte böcker. Tycker det är förbannat tråkigt :D Men skulle gärna vilja gilla det. Läser hellre tidningar från Illustrerad vetenskap eller liknande.

Mitt rum kan beskrivas som: Får beskriva mitt kommande sovrum. Helt okej storlek med en stor walk-in-closet :D

Mig själv med tre ord (just nu): Mätt, irriterad på min nackvärk, men lycklig! :D

Jag tränar: Powerwalks/löpning just nu

Jag ville bli när jag var liten: Veterinär

Puh.. det tog sin lilla tid! Nu ska jag kolla inredning :) Ciao


Kommentarer
Postat av: Julia

haha jaa hela sprutan va i, då skulle du bara se tekniken när de använder sprutan, det är ju inte bara in och spruta som vanligt, utan fram å tillbaka flera gånger, rätt våldsamt oxå.. vi filmade det, men det är lite för magstarkt faktiskt.


Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback