Snart jobb..

Det var en välbehövlig solning jag tog nyss! Måste ju passa på att hålla kvar den lilla färg jag fick i helgen :) Hämtade även ut min bikini från nelly förut och självklart var den för liten över brösten! Beställde för tusan storlek 40 i bikinitoppen ju! Men slapp som jag är så orkar jag inte skicka tillbaka den så får ha en för liten storlek upptill dårå. Aja, maximal bränna blir det ju haha.

Svängde förbi Maxi och köpte lite naturdietsdrinkar och bars också. Ska bara leva på 4-500 kalorier nu om dagen i en vecka till att börja med! Här ska brännas fläsk! haha. Så Filip.. sluta läska mig med all din goda kaloririka mat du stoppar i dig! :D

Jaha, och nu då? Sitter och väntar tills klockan börjar närma sig 22 för då är det dags för mig att jobba natten. Det har blivit väldigt mycket nätter det senaste.. men jobbar hellre natt än dag/kväll då man tjänar tusen ggr bättre på det. Och dessutom har jag två jobb, så ena får vara på dagen och andra på natten :)

Nog babblat.. Ciao :)


Ge mig tillbaka stekvädret!

Kommentarer
Postat av: T

Den där bikinin sitter säkert jättebra på din fantastiskt vackra kropp!



Lägg upp en bild så kan vi läsare godkänna om den är okej ;)



Ha det bra!

2010-06-11 @ 09:46:47
Postat av: Sandra

T: Haha njaa.. får se hur det blir med den saken du :D

Postat av: Kasper

Banta nu inte bort allt för mycket av dina underbara bröst. Det är ju dom man tittar på här på bloggen. du är så fin som du är!

2010-06-14 @ 16:21:05

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback