På g..

Nu har värmen gått ner lite så då är det dags för mig att bege mig utåt på en liten spring/powerwalk runda. Detta har jag ätit idag: Frukost två knäckebröd med mager skinka. Lunch: Risifrutti Middag: Kyckling, broccoli o ris. Nu ska jag ut och röra på mig i en timme sen hem och göra lite övningar för hela kroppen och sedan dricka en proteindrink. Blir nog inget mer ätande ikväll.. möjligtvis en frukt.

Fy vad trött man blir av att ligga på kaloriunderskott! Vaknade nyss av en liten naphour. Får hoppas jag lyckas somna sen ikväll igen :)

Aja, Mot havet!


Kommentarer
Postat av: F

Kendra kan slänga sig i väggen om man jämnför dig och henne. Din mage, I die for it! :)

2010-06-17 @ 08:34:55
Postat av: Maria

Det ser faktiskt nästan ut som du har stringbikini på dej:P

2010-06-17 @ 18:54:30
Postat av: Sandra

F: Haha tack :P

Maria: String it is! Maximal bränna :D

Postat av: M

String ska man ha :) Babianrumpa är det fulaste jag vet...

2010-06-18 @ 19:19:50
Postat av: Erika

Kunde du inte ha lagt dig på mage? ;-) Älskar string.

2010-06-19 @ 10:07:50
Postat av: Hehö

fan så jävla skönt att runka till din mage :)

2010-06-20 @ 10:14:25

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback