Onsdag

Jobbade ute på Dyrön dag igen. Lååångt dit! Och jösses vad det gungade mycket på båten ut till ön. Trodde vi skulle gunga ur havet. Obehagligt! Annars har jag inte gjort så mycket mer.. tatt det lugnt och sovit en timme ca. Var väldigt trött när jag kom hem förut. Nu tänkte jag tvätta och köra gång diskmaskinen. Äkta hemmafrus arbete :D

imon ska jag fortsätta packa ner lägenhten. Så det är klart till helgen så att man bara kan flytta allting nästa vecka :) Sen har både min mobil och dator pajat så jag ska lämna in dom båda innan helgen. Otur med elektroniken eller? Tur att det finns en till dator här hemma annars hade jag aldrg överlevt! haha.

Just nu kollar jag på Not another teen movie. Så kass så den nästan blir lite små rolig :D Skönt med filmer man slipper använda hjärnan till bland. Kollade nämligen på Shutter island för några dagar sen och DÄR behövde man verklgen använda hjärnan. Rekommenderar verkligen den filmen! Himla bra :D

Nu, film!

pusse


Kommentarer
Postat av: Foo

De hittade en mina utanför Dyrön häromdan :O KA-BLAMMO lät det.

2010-07-17 @ 09:51:01
Postat av: Sandra

Gjorde dom? :S


Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback