Underbart!

Har verkligen haft en helt underbar helg! Bästa nånsin :) ville aldrig åka hem. I fredags var jag och Filip på Äventyrsbadet (nyöppnat) i Skövde och lekte i vattnet! Blev positivt överraskad av hur det såg ut där. Massa olika roliga rutchbanor att åka på. Man kunde tom åka två samtidigt på en badring om man ville. Sjukt äcklig bana :D Speciellt "black hole" som man fick åka ensam i.. Den var som sagt svart och mörkt med nån lampa här och där och man såg inte alls hur man skulle åka. Men sjukt ballt! Klättra ovanför vattnet och simma utomhus kunde man också göra. Dom har även nånting som kallas för relaxavdelning som vi valde att betala för med. DET var super nice.. kändes som att vi var på ett lyxigt spa. Det fanns allt man kunde tänka sig där.. olika bastun, bubbelpool, duschar med olika ljud och ljus för sinnena, utomhuspoolar, myshörna, ställe där man kunde köpa mat plus mera. Åk dit! :)

Nu blir det middag!


Fin överraskning jag fick när jag klev innanför dörren <3


Kan man bli lyckligare? Näääääe :D

Kommentarer
Postat av: Filip

Du är mitt allt Sandra! <3 sjukt het är du oxå ;D

2010-01-11 @ 23:31:29

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback