Flum

Snart ska jag bege mig till jobbet för ännu ett nattpass! Under tiden så flummar jag med min webcam och sitter här och tar massa kort på mig själv. Erskänn kul? ;) Satan.. jag som är så gossugen! Blir extra segt att jobba när man är det. Men men.. just nu är min kusin och hennes kompis här. Dom ska stanna tills på onsdag.. eller var det torsdag? Kul med lite besök från Öland! :)

Jag har även börjat kolla på serien Band of brothers igen! Världens bästa serie! Man blir helt tagen av den. Tur att Dennis påminde mig om den igår. Hade nämligen helt glömt av den serien så det är riktigt kul att börja kolla igen :)

Nu ska jag fixa iordning mig och sen dra till worki.

Puss!




Kommentarer
Postat av: Filip

Vackrast i världen!

2010-01-04 @ 22:30:45
Postat av: Sandra

Tack älskling :D

Postat av: Jonas

Väldigt snygg bild på dig, den översta :)



God fortsättning!

2010-01-07 @ 12:22:54
Postat av: Micke

Gillar blänket i översta bilden.

2010-02-27 @ 00:12:32

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback