Två dagar kvar!

Nu är jag hemma en snabbis från jobbet för att äta lite innan jag drar vidare på nästa pass. Tänkte ta mig en solning.. var mer än 2 månader sen jag solade sist! Sjukt blek nu. Har ju inte kunnat sola pga mitt knä som jag skadade.. har inte kunnat träna heller men på måndag så är det stenhårt igen! Hoppas Martina kan köpa ett 3 månaders kort med. Då satan ska vi terra passen på gymmet! :)

På fredag kommer min älsk hem! Då har han vart borta ca 2 veckor för jobb i Norge! Ska bli såååå skönt! :D

Här kommer lite bilder från när vi var på Universeum förr förra veckan; :)


Jag och min myskamrat Leif.






Vi hitta Nemo!










Ett huvud på fat någon?


Haha

Kommentarer
Postat av: Zanna

När vi är i Gbg får vi gå till unerviseum tycker jag:D

2010-02-17 @ 08:53:02

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback