Spelberoende?

Ooj oj vad jag har lirat Guitar hero 5 det senaste! Fick ett impulsryck och köpte det för ca 4 dagar sen och i förrgår köpte jag stepmania, höhö. Musiken går hett hemma hos mig! ;D Guitar spelet är verkligen beroendeframkallande! Sitter en liten stund varje dag. Hur kul som helst! Jag har dessutom grävt ner mig i jobb denna veckan och nästa vecka är ännu värre så jag har lite svårt för att uppdatera bloggen..

Filip har åkt till Norge för 2 veckors jobb med. Trååååkigt men älsk bli rik så det är ju bra :D Att man kan sakna en person såhär mycket bara? Blir galen! :) Som tur var köpte han mig en super gosig nalle som han sprutade sin parfym på som jag kan krama om nätterna.. sötis!

Och satan vad snö vi har fått då?! Vad tusan hände? KAOS imorse när jag skulle till jobbet. Bilen gled i varenda kurva, bra däck! *not* Känns som vintern aldrig tar slut.. får hoppas att våren har kommit om 2 månader när jag fyller år.. :)

Nu blir det gos med Cindy och lite Guitar hero!

Tjing


Kommentarer
Postat av: Zanna

haha jag har beroende i Mario bros:P

2010-02-17 @ 08:54:08

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback