Sammanfattning ;)

I fredags gick jag och Filip hem till Emelie och Jimmy. Kollade hockey, spelade spel och drack lite. Ytterst mysigt och trevligt! Hade skit skoj :) Vi spelade det där ordspelet där man ska förklara ett ord med andra ord. Satan vad vi babbla :D I lördags så blev det ganska lugnt. Filip och jag gick ut en sväng men jag blev gnällig på all snö så vi gick hem igen haha. I söndags såg vi Avatar 3D.. bästa filmen ever! Helt fantastisk värld och berättelse och allt! *in love*

Igår körde jag Filip till stan för det var dags för honom att ännu en gång bege sig till Norge för jobb i 2 veckor till. Kommer sakna ihjäl mig! Hoppas dessa veckorna går fort. 

Och nu kom jag precis hem från gymmet. Idag blev det träning av triceps och biceps. Började förra veckan på mitt gamsla träningsschema igen så nu är det träning 5 dagar i veckan. Är inne på min andra vecka så det ska nog gå bra att få in denna rutinen igen :) Jobbigt att bara träna lite då och då när man får tid, som jag gjort nu ett tag. Rutin måste man ha på träning annars så får man nada resultat!

Nu blir det en naturdiet drink och en frukt.



Kommentarer
Postat av: F

Världens mysigaste tjej skrattar :)

2010-02-23 @ 13:50:40

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback