Myspys helg

Jag har verkligen haft en jätte go helg! Helt underbar :) Blev ett rejält mysande på alla hjärtans dag med min pojke och diverse aktiviteter. Han överraskade mig verkligen på morgonen.. när jag vaknade till och öppnade ögonen så låg där söta presenter! :D En gosig nalle och en skit god parfym från Hugo Boss, som inte ens finns i Sverige än ;)
Dagarna innan fick jag även ett litet paket i brevlådan som en tidig alla hjärtans dag present. Men vad det var för något är hemligt ;) Kan iaf dela med mig av att det står "52 weeks of naughty nights" på den ;D



Den 27e har vi vart tillsammans i 3 månader, alltså inte så länge än, och jag har redan hunnit få flera gosiga nallar som jag sover med varje natt. Älskart! <3


Såå mjuka :)

Finns inget bättre pojkvän!

Kommentarer

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback