Pics

Ursäkta för att jag är segast i stan! Men jaa.. jag lever :D Har lite bilder från allt möjligt så vet inte riktigt i vilken ände jag ska börja. Ingen idé jag nämner vad som hänt på vardagarna för det har endast vart jobba, träna, sova, jobba, träna, sova. Lite tråkig va? ;) Förr förr förra helgen blev det fest och vi hamnade på Karisma! Var en trevlig kväll med mycket prata-om-gamla-minnen-snacka med Dennis :)

Förra helgen drog jag till Karlstad och även där blev det några glas vin och en trevlig kväll! ;D Och helgen som precis varit var riktigt mysig! I fredags så blev det Liseberg och lördags bowling. Haft himla bra helger det senaste faktiskt ^^. Idag har jag bara vart ledig och grejat med lägenheten. Så mysigt att julpynta! Imorgon är det dags för jobb igen, men jobbar bara på dagen så tänkte åka hem till mina päron på kvällen och hjälpa dom lite att städa. Dom håller nämligen på att göra om alla rum så det ser ut som kaos nu :D

Bilder från karisma:



Emma o Dennis




Dennis o jag


Skålar med våra gratisdrinkar ;D


:D



Nu: Family guy!


Kommentarer
Postat av: Zanna

Family guy? Har han blivit pappa:O

2010-12-03 @ 13:13:42
Postat av: Sandra

Nej jag menade att jag skulle kolla på Family guy just då :)


Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback