WTF!! :D

Måste verkligen dela med mig av ett otroligt roligt/konstigt meddelande jag fick av en random snubbe på efterfesten.com i natt. :D

"gud va härligt kaxig lite småhorig blick du har..du är en sån tjej som är riktigt elak mot andra va..när du gick på gymnasiet mobbade du andra tjejer eller..kalla dom horor och så..sto med en cigg i munnen och va cool..men osäker inombords..mm..ni är bästa sorten att knulla på..helt klart prime flesh puss puss*L"


Hahaha!! Stämde inte för fem öre ni som undrar ;) Sicken lirare.


Kommentarer
Postat av: Zanna

Stämmer verkligen inte förutom en sak:P Sandra stog gärna med en cigg i munnen(A)

2010-04-13 @ 13:03:17
Postat av: Sandra

Mohahaha.. Ja. Fast ciggen slutade jag med som 18-åring ;) 6 år sen snart :D

Postat av: Perra

Haha =) Han lär ju iaf ha fått ett svar ;) Inte bara blivit en i mängden som skriver till dig.. haha / Johan

2010-04-13 @ 13:11:29
Postat av: håkan

Du har helt klart ett väldigt "sug" i blicken men ser dock väldigt snäll ut :)

2010-04-14 @ 13:03:36
URL: http://blogg.aftonbladet.se/dagensextips
Postat av: Jonas

Vilken bild pratar han om? Lät ju spännande :P

2010-04-16 @ 15:49:20
Postat av: Sandra

Haha.. vet inte. Men antagligen nån av dom jag visar på efterfesten.com :P

2010-04-16 @ 16:03:33
URL: http://sweetsandra86.blogg.se/
Postat av: Mild

Hahah stört, vad heter du på efterfesten.com då?

2010-04-16 @ 23:10:24

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback