Lyckad helg :)

I fredags blev det Bio för att se Alice i underlandet. Den var bra! Gillade den :) I lördags blev det lite fest hos Filip.. himla trevligt var det :) Blev massa Guitar hero spelande haha. Sånt är bra på förfester har jag märkt ;) Filip börjar bli så duktig nu.. dags att gå över till medium snart kanske? :P

Och idag har jag ätit påskmiddag med min familj och massa kusiner. Såå mysigt! Dom gick hem för inte allt så längesen och jag borde sova nu, men nej.. självklart gör jag inte det. Har ju fått sockerkick eller nåt av alla kakor så blev typ pigg! Jag som var skittrött vid 22.

Min pissenisse till katt ligger redan i sängen och väntar på mig och jag får nog ta och joina henne nu annars är jag död imon.. eller död kommer jag vara vilket som, ska upp om 4h :O

Men go helg det var det! <3

Köss!












Kommentarer
Postat av: Filip

Mmm värsta goo helg blev det! Skoj me lite fest ;)



älskooO! <3

2010-04-07 @ 22:44:50

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback