Lista

Jösses, var längesen jag skrev nu. Men har haft fullt upp med annat! Har ju hänt en del roliga saker ;)
Men här kommer en såå rolig lista av mig ist ;D


Första gången..
... Jag kysste en kille påriktigt?
Hmm, den första riktigt kyssen var när jag var 13.
... Jag var tillsammans med någon? Kalle, 14 år.
... Jag gillade någon på riktigt? C.. äkta känslor det! :P
... Jag grät för en kille? Oj, 2004 tror jag?
... Jag var kär? Då var jag 14.
... Jag hade sex? Det behöver nog inte alla veta! :P
... Jag drack alkohol på riktigt? 14 år
... Första gången jag var riktigt full? Vad tusan, 14 år där med! Allt verkade börja då? haha



Har jag?..
... Sårat en killes hjärta? Ja, tyvärr =/
... Strulat med en tjej? Strulat o strulat. Kyss på fyllan ;P
... Någonsin fått känslor för en bög? Nej? haha
... Kopierat någon annan bloggare? Never.
... Tittat dig i speglen och tänk "Vad ful jag är!"? Ja det har hänt!
... Tittat dig i spegeln och tänkt "Vad snygg jag är!"? Ja, det har också hänt ;)
... Någonsin snott någonting i affärer? Ja, när man var en liten plutt.
... Någonsin snott pengar ur mammas plånbok? Verkligen inte!!!
... Kissat på mig någon gång? Kanske när jag var liten :)



Gillar eller hatar?
... Färgen rosa? Love it!
... Färgen svart? Fint på kläder. 
... Färgen blå? love it här med! (Fast bara om man går på färgen)
... Lesbiska? Absolut inget fel med dom, så länge ingen klänger på mig :)
... Bögar? Himla roliga ;P
... Hippies? Äsch.. tråkiga.
... Fjortisar? Usch...!
... Emosar? Dom klarar jag mig bra utan!



Kommentarer

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback