Goo helg!

Ännu en till härlig helg! Det blev till att besöka Skövde igen, och det var utgång som gällde på lördagen. Himla rolig och trevlig kväll! :) Men jösses vilken söndag.. bakis, seg, trött som ett as. Stackars Filip som fick stå ut med min trötthet.. men han fick nog lite roligare på kvällen när jag piggnade till ;)

Idag var det jobb som gällde men fick sluta lite tidigare.. en sådär 3 timmar tidigare. Gott! Ska in till stan med Martina strax och försöka hitta lite halloweenkläder. Fest både fredag och lördag i skräckens ära ;) haha.

(Bilder som Dennis tog när jag hälsade på honom)


Kommentarer
Postat av: Rickelito

Inte särskilt fit, spänner ju mig så jag nästan skiter på mig ;)

Postat av: Adam

I LOVE U

2009-10-29 @ 12:23:39
Postat av: F

Kan du några ackord på gitarren?

2009-10-30 @ 12:49:46
Postat av: Johannes Bach

Gitarr brudar är inte fel ;D

2009-12-12 @ 18:09:23

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback