Mysig dag

Kom hem från Martina för inte så längesen. Förut när det var sol så gick vi ut och la oss på gräset vid en grillplats en bit härifrån. Planerade Thailandresan och skrev ner massa grejer i våra block ^^. Sen kom regnet så det var bara att bege oss hemåt. Gick hem till Martina och fortsatte vårt planerande, åt mat, gjorde nyttiga juice drinkar (nej ingen alkohol ;P)och flummade vid datorn. Mucho trevligt! Nu gör jag inte så mycket.. lyssnar på musik och gosar med katten :) Ska lägga mig alldeles strax. Ska hem till päronen imorgon och kolla på deras nya kattunge :D en liten pojk!

Nu väntar sängen och ett Family guy avsnitt.. Sov gott!



Kommentarer
Postat av: martina

haha oj tog du bild på mig när jag höll på? missade jag ehh


Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback