Frågor - svar

DIN/DITT FÖRSTA:
operation: Hmm, tror jag var 10 eller så. Tog bort mandlarna.
piercing: Naveln.
sport: Konståkning
husdjur: En kissemiss.
semester: I vårt sommarhus i Blekinge.
konsert: Det minns jag tyvärr inte!
kärlek: Jag var kär i många som ung.. minns inte vem den första var men tippar på att det var nån av min brorsas kompisar ;)

JUST NU:

äter du: Inget.
dricker du: Vatten.
ska du: Ta en dusch.
lyssnar du på: Eric Carmen - Hungry Eyes
väntar du på: Att Martina ska bestämma om vi ska ut eller inte :P
tittar du på: Dataskärmen.
har på du på dig: Mjukisbyxor och linne.


DIN FRAMTID:

barn: Ja, nångång :P
giftermål: Yes!

karriär: Den har jag inte betsämt än.. kommer nog börja plugga igen.


VAD DU FÖREDRAR:

kramar eller kyssar: En kombination av båda tack.
kortare eller längre: längre är alltid bäst! haha
snygg mage eller snygga armar: Båda!
busig eller lydig: Busig.


HAR DU NÅGONSIN:

kysst en främling: Mjo då.
tappat bort glasögon/linser: Har inget av dom.
brutit ett ben: Nej.
rymt hemifrån: Never.
röntgats: Ja, foten.
krossat någons hjärta: Mmm :(
nobbat någon (som haft känslor för dig): Ja =/
gråtit när någon dött: Jaa..


TROR DU PÅ:

kärlek vid första ögonkastet: Hehe, ja faktiskt!
gud: Vet inte alls vad jag ska tro här..
mirakel: Ja.
aliens: Nån form av aliens ja. Vi är iaf inte ensamna.
magi: Nej.
ett himmelrike: Vill helst tro på det. Vart ska man annars ta vägen efter döden?
tomten: Haha.. alltid.
änglar: Oja, Jag känner många änglar ;)
transformers: Haha, nej inte direkt.


BLANDAT:

är du kär i någon? Näe.
önskar du att du bodde någon annanstans? Ett hus vid havet vore inte fel.
tycker andra att du är attraktiv? Hoppas det iaf :)
dricker du? Ja, annars dör man.
använder du droger? Om choklad är en drog, så JA.
vilket schampo använder du? Gliss
vilken parfym använder du? Dior - Light blue.
vad är du rädd för? Spindlar!!
gillar du att tvätta? Inte direkt.. tar sånt tid.


Kommentarer
Postat av: Anonym

läser du mogis.se eller stinalee.se blogg?

2009-05-10 @ 12:04:05

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback