Krasch!

Jag blir så aaarg! En tallrik från min Pilgrim service var ju tvungen att gå sönder förut när jag diskade! För er som inte vet så är Pilgrim en ganska exklusiv servis med 18k guld i, där delarna kostar ganska mycket :( Jag har betalat mer än 2000 för dom få tallrikarna jag har och då vill jag gärna ha ett jämt antal och som är hela. Jahopp, får se om jag kan limma ihop den. Och även om den går att limma ihop så är bara tanken på att tallriken är sönder väldigt störande för mig!


Mattallrik x 4, förrättstallrik x 4 och aptitskål x 4 har jag hittills. Och fler delar kommer det bli :)

Kommentarer
Postat av: Erik

Hejhej igen sandra! mkt fin service du har, du har bra smak tjejen ;) ha det så bra PåK

2009-05-03 @ 20:58:24

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback