Sjuka frågor mitt i natten :)

Haft samlag med fler är 10 stycken?
Det vill jag nog hålla för mig själv ^^

Har du haft trekant?
Haha, nope.

Brutit ett ben?
Aldrig

Haft sex utomhus?
Yesbox 

Utövat mer än tio sex ställningar?
Sammanlagt eller under endast ett tillfälle?
 
Bitit någon i tån?
Haha, ja.

Gjort ett sugmärke på nån?
Japp!

Supit tills du däckat?
Ja, fast det var i yngre dar!

Älskat någon så du gråtit?
Hmm.. så jag gråtit? Kan ha hänt ja..

Haft sex med någon du knappt känner?
Hehe.. det har väl hänt!

Tatuerat dig?
Ja

Piercat dig? (isåfall vart)
Om man bortser från öronen och om jag bara nämner dom piercingarna jag har nu så tungan naveln och en på ett intimt ställe.

Pussat en groda?
Näe.

Hånglat med nån av samma kön?
Jo det har man testat på.

Hånglat med någon annans kille/tjej?
Inte vad jag vet. Det skulle i så fall vara om killen ljög om att han hade flickvän.

Hånglat med en kompis kille/tjej?
Nej!

Haschat?
Det kan ni allt fundera på! haha

Sniffat?
Sniffade upp hockeypulver i näsan en gång när jag var yngre. Gills det?

Ätit antidepressiva tabletter?
Nej

Bott hos en fosterfamilj?
Nej

Slagit någon du älskar?
Nej, jag skulle aldrig slå någon.

Spytt på någon?
Öh, nej!

Har du träffat Leif Loket?
Leffe!! Men nepp det har jag inte.

Köpt kyckling för veckopengen?
Med tanke på att jag var väldigt liten när jag fick veckopeng och dessutom fick mat av mina föräldrar, så har jag aldrig köpt en himla kyckling för dom pengarna! haha. Jag köpte godis..

Blivit omskuren?
Neej.

Träffat någon från internet?
Japp det har jag.

Haft sex med en vuxen när du var barn?
Näe.. äldre är inget för mig!

sugit av en kille?
Sicka frågor haha.. ni kan nog svaret på det!

Varit otrogen?
Nej!


Martina.. nu får du svara på dessa frågorna!

Kommentarer

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback