20års firande!

I torsdags fyllde min syster 20 år och i fredags drog vi ut för att fira henne. Vi hamnade på Valand.. och det var riktigt trevligt! Blev massa dans och skojande! Får göras om snart tycker jag :) Sen på natten när alla drog hem så stannade jag kvar i stan och sov där.. ;P gott! Tog inte så många bilder.. Får säga till Jenni att skicka alla. Men här kommer några:


Sofia, Jocke och Niklas


Födelsedagspuss


Lite skålande!


Här är vi nästan alla samlande förutom fotografen ;)




Yeeey


Jag funderar på?


Kommentarer
Postat av: martina

äntligen lite uppdat..:) väntat på de sverk!



haha måste bara säga att när du sitter ner på den bilden på er alla.. ser det ut som du inte har några trosor på dig hehhehe.. tyckte det var lite skoj..:)

Postat av: Gustav

Sharon Stone look alike. I alla fall vissa delar.

2009-07-01 @ 21:34:04

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback