Dåliga uppdateringar

Bloggen har fått/får lida lite nu men jag är mitt uppe i en flytt. Finns inte så mycket att skriva om då. Dagarna ser ganska lika ut :) Packa ner kläder och lite personliga saker. Greja med lägenheten helt enkelt! På onsdag flyttar jag.. har nog inte riktigt fattat det än. För just nu känns det inget speciellt.. men när jag sitter där i Askim sen så är det nog då som känslorna kommer komma. Men jag tror det kommer bli bra, än så länge så känns allt rätt. Vilket som så är det bara tillfälligt. 6 månader kommer gå fort! Och sen är det en go resa som väntar :D

Vill bara att skatteåterbäringen ska komma nu! Några tusen extra i fickan är inte helt fel. Får bli en shoppingrunda då.
Nu ska jag laga mat!


Puss på min skrutt!

Kommentarer
Postat av: F

Så sött, ser ut som ni båda sover skönt.

2009-06-10 @ 11:58:24

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback