Soliga dagar

Idag är det riktigt grymt väder! Ska bara dricka upp mitt te sen drar jag till havet med min mamma och syster, och där ska vi grilla våra kroppar hela dagen! Inte ofta alla är lediga på samma gång såhär. Så det kommer bli skönt :)
Annars så har det inte hänt så mycket.. hostar fortfarande. Men det är inget att hänga läpp för. Finns dom som har det mycket värre..

Nu ska jag skynda mig iväg! Årets första dopp idag kanske? :D


Bilden är från Blekinge förra sommaren. Det var helt otroligt varmt här. Kunde inte göra annat än att sitta i vattenbrynet. Heeelt underbart!

Kommentarer
Postat av: F

Ögongodis!!!



Ta gärna en ny uppdaterad bild i år på dig själv ;)

2009-06-01 @ 14:02:03
Postat av: Mattias

hihi vilken smått galen bild :P

Postat av: Erik

Hallå eller ;) det låter som en toppenide med ett dopp :D dock är ju alltid kvällsdopp något av en favorit , något mystiskt å kanske lite romantiskt med det, vem vet. Jag har njutit av en halvdag i slottsskogen där två toppless lesbiska brudar hångla två meter ifrån oss ;) toppa det tjejen ;) kanske inte är en tjejes dröm iofs men men... haha. ha det super iallafall, å hoppas att din fot blivit bättre efter ditt sår! pussåkram

2009-06-01 @ 20:09:34
Postat av: Hihi

älskar å runka till den här bilden :)

2009-10-21 @ 14:17:57

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback