Vilket dag!

Efter mitt nattjobb i helgen från fredag-måndag så har min dygnsrytm blivit lite rubbad, vilket resulterade i att jag somnade 3 igår på natten och vaknade sedan klockan 6 helt pigg. Skumt då jag bara sovit tre timmar. Sen iväg till jobbet, slutade klockan 16. Åkte då till min arbetsgivare och pratade sen drog jag vidare till solariet. Efter det så tog jag bilen till stan och mötte upp Martina. Vandrade runt i stan i 1,5 timmar.. Fikade och kollade på miljoner skor! Nu är jag hemma igen och ska köra ett träningspass på min Orbitrek :P

Jag är verkligen heeeeelt död nu. Sjukt trött och det ska bli otroligt skönt att lägga sig sen i tid!
Men först ska jag se färdigt på top model! :)

Ciao


Kommentarer
Postat av: F

För vacker helt enkelt! Glad dessutom :)

Orbitrek måste vi se en bild på!?

2009-01-22 @ 09:37:34
Postat av: Micke

Orbitrek, hoppas det är skoj. Du skulle platsa i top model.

2009-01-22 @ 21:58:53
Postat av: jm

För det första måste jag säga att du är sjukt vacker. Men måste också fråga dig som har en Orbitrek, ger dom bra träning? Har funderat på att köpa en, men varit osäker på om det är samma skit som allt annat på tv-shop. Tacksam för svar. :)

2009-01-25 @ 20:17:01
Postat av: - SANDRA -

jm: Tack :) Jo, orbitrek är ju en maskin.. så det är då ganska säkert på att den funkar bara man använder den.

Och visst funkar den, men som sagt.. man får andvända den regelbundet för att se resultat!

Om man jämför orbitrek med maskinerna på gymmet så är denna lite jobbigare att träna på.

Maskinerna på gymmet är mer anpassade efter kroppen eller nåt så det känns mer bekvämt.

Men klart orbitrek är skonsam mot knän och leder, men ställningen man har kan bli lite påfrestande. Men ja, den funkar och du kommer bränna kalorier :)

Postat av: Anonym

a men de var väl dom dyú mötte?

2009-02-01 @ 20:30:42

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback