Tvättid

Sitter just nu och väntar på att tvätten ska bli klar.. mitt i natten nu ju.. bra där! Har tvättat två dagar i rad. Och då har det varit 6 proppfyllda tvättmaskiner. Sjukt mycket kläder :O Men skönt när allt är fixat!

Dessutom är jag förkyld.. ont i halsen, huvudvärk, klen i kroppen och halsen strejkar. Skönt att känna att man lever ibland! Eller inte.. haha. Jag nyser nog 1000000 gånger på en dag. Och nyser jag inte så kittlas det i näsan precis innan jag ska nysa men nysen kommer inte utan tårarna rinner istället.. haha. Imorgon ska jag raka vägen till apoteket och köpa den nya nässprayen Otrivin Comp! Aja, nog klagat.

Annars har jag inte gjort så mycket mer än jobbat och andra trevligheter så därför har uppdateringen sugit ganska rejält :P Imorgon är det jobb 12 timmar så kommer inte kunna skriva nånting här då. Sen blir det kalas på lördag då Martina fyller 22 år! :D

Kolla denna roliga bilden!


Det ser ut som Jessica (kusinen till höger) försöker trolla med händerna så paketet framför mitt face svävar. Jag ser bara allmänt mesig ut där bakom det svävande paketet! haha

Kommentarer

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback