Barr?!

Shoppade lite grejer till lägenheten igår med mamma så idag har jag satt upp allt. Är jätte nöjd med allt! Köpte bland annat en stooor spegel till hallen och den är så fin! Ganska svårt att få upp den eftersom den väger svin mycket. Men jag fixade det helt själv ändå :)

Har slängt ut granen nu med.. inte haft tid till att göra det innan eftersom jag inte vart hemma så mycket. Och jag säger då det.. jag har aldrig i hela mitt liv sett en gran barra så mycket som min gjorde. Alltså det var helt sjukt.. jag har ju inte vattnat granen på ganska länge nu eftersom jag ändå skulle slänga ut den, vilket var en dålig idé. Blåste man på granen så ramlade barren av hur lätt som helst. Så ni kan ju tänka er hur det såg ut i hela lägenheten sen efter att jag burit granen från vardagsrummet och ut. Så idag har jag haft barrfest på golvet. Det var ju, ehm, kul!


Efter att jag tagit bort julgranskulorna m.m såg det ut såhär..


..och det var ju väldigt skönt att gå i......


Fina grenar haha


Detta soppade jag upp från halva vardagsrummet!

 
Detta från den andra halvan! Plus hallen..

Just nu finns det fortfarande barr lite här och där så jag måste dra fram all inredning och suga upp resten med dammsugaren bakom/under/framför. Men innan ska jag svabba. Här ska bli kliniskt rent! :)

Kommentarer
Postat av: Danne

Haha, du är rolig du, inte många som skriver så här mycket om barr :P

Lycka till med städningen och ps. du kan ju alltid ta på dig sockar... =)

2009-01-15 @ 19:42:43
Postat av: - SANDRA -

Danne: haha :D Hade sockar innan men barren fastnade och stack mig hela tiden så det var faktiskt bättre o vara barfota :)

Postat av: Danne

haha :P jaha, då förstår jag, kanske klokt att vara utan då =) Såg bara så knasigt ut :D

2009-01-16 @ 19:49:08

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback