Helgen..

Om man kanske skulle ta och lägga sig snart? Hmm..

Var i alla fall på fest vid kapellplatsen i lördags med Martina.. hade en väldigt rolig kväll faktiskt! Träffade massa roligt folk och dansade m.m :) Festen var i en lokal så dom sålde ingen alkohol där. Utan man fick ha med sig egen.. efter ett tag tog ju alkoholen slut såklart och självklart ville man ha mer.. så drog vidare till en pub och satt där tills dom stängde. Men kvällen tog inte slut efter det utan jag och Anders drog vidare till Wandas, som för övrigt är en strippklubb! ;) 170 spänn för att komma in där och kolla på brudarna haha, lite för dyrt egentligen! Därefter drog jag hem till Adam och sov över där. Hans polare Kim sov där med.. verkade vara en trevlig prick det! :)

Söndagen var mindre rolig.. men men. Det var ju självförvållat :)













Hade tagit massa bilder med min kamera men tyvärr så råkade jag radera alla!! Så detta är lånade bilder.

Kommentarer
Postat av: F

Synd att dina egna bilder försvann, hade varit trevligt och se.

2009-02-04 @ 08:55:12
Postat av: Anonym

haha gött de!

2009-02-05 @ 17:33:19

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback