Melodifestivalen

Så har man kollat på melodifestivalen då. Och vet ni vad jag tycker är mycket konstigt? Att inte Marie gick vidare! Det är ju sjukt.. hon var en av dom bästa! Men men.. Emlias låt var ganska bra faktiskt och Alcazars låt funkade den med, dock låter den som alla andra deras låtar :P Men den där Af Ugglas.. (som bokstavligt talat ser ut som en uggla) jag gillar verkligen inte henne alls! Låten passa ju inte ens in i melodifestivalen. Och resten av låtarna kommer jag inte ens ihåg.. antagligen för att dom inte gjorde något intryck på mig. Men men..



Har i alla fall ganska nyss vaknat. Jobbar natt denna helgen så sovtiderna ändras till dagen vilket är ganska så jobbigt! Äter just nu lax och bulgur samt dricker en energidryck.. gott detta ;) Och om inte allt för lång tid är det jobb igen. Jaja, Liten uppdatering var det ju i alla fall ;)

Kommentarer
Postat av: Erik

Hej Sandra! Har läst lite i din blogg, mkt trevligt :D vad är det du jobbar med? Ha det så bra . kram erik

2009-02-08 @ 22:53:11
Postat av: Sandra

Erik: Personig assistans ;P


Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback