Utgång

Igår skulle Emelie, Martina och jag in till stan men Emelie fick förhinder så det blev bara jag och Martina som drog in. Vi hamnade på Parken och där dansades det massor! Hade det riktigt trevligt :) Nu har jag en 86 timmars jobbvecka framför mig så lite dans igår behövdes! Igår var det även Ladies night, och jag antar att dom flesta vet vad det innebär? Heta hunkar som dansar! Men jösses vad brudarna klängde på killarna när dom minglade runt hos oss. Nästan som att dom aldrig sett en halvnaken kille innan! Men ja.. det var väl inget fel på dom kropparna direkt! Haha..

Här kommer några bilder.. Och fler bilder kommer så fort Martina gett mig bilderna som hon tog.








Kommentarer
Postat av: Anna

Väntar redan på mer...

2009-08-25 @ 19:19:43
Postat av: hmm

pröva kolla in i kameran lite oftare, folk är inte bara ute efter att se dina tuttar hela tiden... tro mig

2009-08-27 @ 15:20:03
Postat av: - SANDRA -

hmm: Haha, Hade jag haft en A kupa så hade du inte kommenterat alls!Och hela tiden? Ska jag censurera brösten så fort en helkroppasbild tas eller? Bättre du letar upp en annan blogg där folk bara tar kort på ansiktet stirrandes in i kameran, så lilla du blir nöjd.

Postat av: clusterhead

Härliga bilder :D

2009-09-09 @ 10:46:52
URL: http://clusterhead.bloggagratis.se

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback