Då var det måndag igen

Har precis tagit mig ett bad. Denna dagen började inte alls bra. Slutade mitt nattpass klockan 08 i morse. Går till bilen, och vad ser jag? Registreringsskyltarna är snodda. Snacka om skrattretande. Såg ut som jag körde en snodd bil hem. Det var ju kul! Alltid lika härligt med människor som snor och aldrig kan betala för att skaffa egna grejer. Har iallafall snackat med polisen nu.. måste köra bilen till en polisstation med så jag kan få tillfälliga registreringsskyltar att använda. Annars blir det böter om en polis skulle stoppa mig och jag är utan plåtar.

Jaja, ska iallafall iväg sen och spela minigolf, alltid nåt kul! :) Tänkte dra och sola strax.. under tiden kan ni få lite rolig (tråkig) info om mina sms i mobilen ;D


Senaste sms:et i inkorgen:
"Hej gumman! När jobbar du nästa gång?" -Mamma

Första sms:et i inkorgen:
"Välkommen till jobbet! :) känns trögt efter att vart ledig? snart halva min dag gått :) Puss" -Jonas

Sms nr 10 (bakåt från senaste sms:et i inkorgen):
"Hej snygg"- Peter

Sms nr 20 i inkorgen:
"Står vid parkeringen nu"- Pappa

Sms nr 30 i inkorgen:
"aa okej, det gällde "atari" spelet. Men jag skickar det jag skrivit då. Sov så gott annars och lycka till på jobbet. Puss å kram" -Dennis

Sms nr 50 i inkorgen:
"Japp. Då kan vi spela golf på mitt wii. När är du klar annars?" -Fredrik

Kommentarer
Postat av: Rickelito

Jag håller med, hon va ikke snäll :(

Postat av: erik

hej sandra! illa att nån snor bilplåtar :P vad ska man med dem till lixom haha. jag diggar dina spontana heltvärdelöstvetande inläggen som smsen ;) ha det toppen

2009-09-03 @ 20:47:40

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback