Nattjobb igen

Sitter just nu på jobbet och försöker överleva mitt 19 timmars långa jobbpass! Men det ska nog gå bra, för idag köpte jag mig en ny laptop! Jag älskar den! Den är grym :D Har tagit med mig den till jobbet så just nu har jag suttit och busat med webcam programmet. Man kan ta jätte roliga kort och dessutom fina/annorlunda kort med ramar och så.. det kan man nog göra på dom flesta nya datorerna, men skitsamma. jag kunde inte göra det på min förra iaf! Så detta programmet underhåller mig denna natten :)

Ursäkta för mitt oattraktiva yttre ikväll.. men är ju inställd på nattjobb ;)







Kärlek till er


Lite färg fick jag allt idag av mitt solande.. yes!

Kommentarer
Postat av: Jonas

Du ser knappast oattraktiv...du kan nog ha en säck på dig och se ut som en kalaspingla :)



Kul att ha något att göra på långa jobbpass i vilket fall!

2009-08-06 @ 13:41:35

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback