Bus vid röda sten

Ojoj sicken go dag! Ätit mat och glass och myst samt flummat vid vattnet.. så härligt! Har pratat en hel del om resan med.. vi smider våra planer ;) Dags att börja i tid. Kommer bli grymt! Kan ju inte säga annat än att vi längtar...

Är väldigt trött nu så jag ska snart bege mig mot min säng.. Kommer nog ramla i den innan kl 23. Så det blir lugnt för min del ikväll.

Här kommer lite bilder från dagen:


Martina har skaffat sig en ny friss! :)


Martinas sallad.


jag tog självklart en räkmacka ;)


Stekig dag ja!


På väg till triumf glass :)




Mys på filten vid vattnet... reseprat!

Kommentarer
Postat av: Anders aka Nagadez

Tjenare! Ser att ni hängt precis utanför min dörr praktiskt taget! ;) Det är fint här vid röda sten! :)


Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback