frågor

Vad var det senaste du såg på tv?

Jackass


Utan att se efter, gissa vad klockan är:

01 nånting


Bortsett från datorn, vad hör du just nu?

Tv:n står på i vardagsrummet så jag hör något program därifrån.


När var du senast utomhus och vad gjorde du då?

För ca två timmar sen. Gick från bilen till hemmet.


Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?

lite olika klipp som finns på aftonbladet.se.


Vad har du på dig?

Mjukisbyxor och linne.


Drömde du något inatt? I så fall - vad?

Hmm, drömde något gjorde jag garanterat. Men minns det inte..


När skrattade du senast?

Förut när jag kollade på Jackass.


 Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?

Ingenting! Sitter i köket :P


Har du sett något konstigt på sistone?

Njae, inte mer än två riktigt dåliga filmer. Båda två var smått konstiga..

Vilken var den senaste film du såg?

Bedtime stories.


Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?

Jadu.. en villa, fräsch bil, båt, kläder, resa ;) dessutom skulle jag ge bort massa pengar och köpa saker till min familj och vänner.


Berätta något om dig själv som folk inte känner till.

snattat godis som liten :P (vem har inte gjort det?)


Kommentarer
Postat av: Erik

Hejhej trevligt att vara tillbaka som läsare efter ett välförtjänt påsklov :D var hittar du alla dessa konstiga frågor? eller hittar du på dem själv? :P man måste bara fråga vad bör bil du skulle köpt om du blev miljardär? Drömbilen e viktig ;) ha det så bra !



pussåkram

2009-04-15 @ 20:36:59
Postat av: - SANDRA -

Erik: Va skoj :) Jag hittar dom flesta frågorna på andra bloggar. Skriver aldrig dom själv. Jag hade antagligen köpt mig en bmw z4. Vill verkligen ha en sån! Perfekt för en tjej ;)

kram


Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback